24 august 2011

Mai ramai cu mine, te rog

Cred ca nimic nu mi-e frica mai mult, decat de gandul ca ar putea sa plece de tot. Doamne, ca as muri fara ea. Chiar daca nu ma bucur de prezenta ei tot timpu, stiu ca e acolo. Ioai, cred ca m-ar lasa bucatele, cred ca as fi goala fara ea, goala de tot.
Am fost universul ei, si ca o proasta, am lasat-o acolo, crezand ca plec la mai bine (da' de fapt am ajuns direct la dracu sa ma duca). Niciodata nu am stiut sa ma bucur de iubirea ei, de vorbele ei, de sfaturile ei.
Am fost la ea zilele astea, si, saracuta statea in pat, cu fata pe perna. I se vedea oboseala pe fata, i se vedeau regretele in ochi, i se vedeau amintirile in fiecare rid pe care il are. Ce ochi tristi avea, ce trista era. Ce n-as da sa pot sa schimb ceva. Si asa frica mi-e ca acuma plec, si o sa ramana de-a dreptul singura. Mi-e asa frica sa nu pateasca ceva, desi stiu, si simt, in mortii masii, ca ...nu o sa fie asa. Stiu ca o sa se intample ceva.
Cand am plecat, amandoua plangeam.. Mi-a rupt sufletu' .






Si, de fiecare data cand ascult melodia asta, simt ca parca ea a scris versurile. pentru mine ..:(




 Si cu toate astea, niciodata nu am putut sa ii spun ca ii multumesc pentru tot, ca imi pare rau pentru fiecare data cand am suparat-o, ca as vrea sa ramana mereu langa mine....ca o iubesc.

4 comentarii:

Metamorphu' spunea...

Se spune ca fiecare lucru are un sfarsit. Adevarat. Insa eu cred in continuitate, cel putin in privinta fiintelor. Eu am pierdut un parinte , nu era cel biologic, insa era cel care mi-a dat primii 6 ani de viata .. Si prefer sa cred ca nu am pierdut pe nimeni, doar a plecat intr-o nesfarsita vacanta, una in care , la un anumit timp, voi urma si eu sama refugiez ..

App, am observat ca m-ai bagat in Blogroll, multumesc :) , dar trebuie sa mentionez ca detin doua bloguri " Metamorphesia" si " Lumea Aniledei". Metamorphesia, cel pus de tine in Blogroll este de fapt link catre Lumea Aniledei. Doar am specificat. :)

Entheos spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Xqo5ZJShLvc&feature=player_embedded#!

Simple Soul spunea...

colecteaza fiecare amintire in sufletul tau, daca nu scriele, asa imi spunea si mie cineva drag, sti se zice ca timpul e uneori cel mai mare dusman al nostru, cred ca uneori e prieten dar si dusman, dusman pentru cei in varsta persoanele care am vrea sa le tinem in viata, iar timpul pare sa leo rapeasca, si prieten pentru ca timpul ne duce cu o clipa o zi mai aproape de ziua cand ii vom revedea din nou poate:) deci eu spun e frumos ca sti atat macar Persoana asta atinut la tine"

Bivolaru George-Cristian spunea...

Cand am citit m-am regait in randurile scrise . Toti regretam ca am apreciat la adevarata valoare pe cei dragi decat prea tarziu.E greu sa te confesezi unei pagini albe de pe blog, dar iubirea, bucuria si durerea ne vor insotii pasii toata viata . Viata e efemera, realizarile raman, sa fie mandra de tine oriunde ar fi!